bikerem cok teşekkür ederim zahmet ettiniz ya 🥰👭🌹😘😘 ben buna bakmıştım önceden kapağı içerken üstünde kaliyor galiba tam çıkmıyor yanlış anlamadıysam? O kapak içerken bebegi rahatsız etmiyor mu ona göre hemen sipariş vereyim size zahmet yardımcı olursanız 🙏♥️