9 aylık artık resmen zaptedemiyorum. Asla durmuyor bağırıyor çağırıyor. Gece uykusuna yatırdım sözde öyle dalmıştı ki 10 dk sonra çığlıklarla uyandı. Hemen ayağıma alıp sallıyorum tekrar dalsın diye çıldırıyor kendini yerlere atıyor ve gözü de kapalı 🤦♀️ sadece memede susuyor. Anlamıyorum hep mememi olacak ağzında. Düzgün uykuya dalıp neden uyumaz ki. Hep böyle mi olacak çok yoruldum çokkk 🥺