Bugün benim oğlumun doğum günü , günlerce hediye düşündüm 🧐 manevi birşeyler olsun istedim ve oğlum her yeni yaşı için bir resim, bir mektup yazmaya karar verdim 🥰 bu da ilk mektubum 🎈💙
İlk buluşma , ilk resim,Tam bir yıl önce , tam da bu saatte de, renksiz hayatıma renk kattın evlat ..İyi ki doğdun hayatımın en güzel mavisi 🎈💙
İyi ki beni annen olarak seçtin 😍
Seninle günler nasıl da hızlı geçiyor 😉 çok yorulduk, çok ağladık , çok da güldük. Daha çok ama çok güleceğimiz bir sürü günlerimiz olacak (anne sözü ). Hayat seni İlla ki üzecek ama tecrübe ile sabit hepsi geçiyor. Yaralarımız bizi insan yapıyor. Yanlış yaptığın da özür dilemekten utanma. Hakkın yeniliyorsa mücadelen vazgeçme (kavga olursa beni çağır . En kötü gürültü çıkartırım ). Yere düştüğün de dizlerin kaynayacak belki ama ben hayat izin verdiğince sana elimi uzatacağım. Bütün yaralarına merhem olmaya çalışacağım. Bu arada biz de kavga edeceğiz ama annelere küsülmez bunu sakın unutma 😜 biraz papatya ile bütün sorunları çözeriz 💐. Yeni yaşında yaşayacaklarımızı heyecanla bekliyorum. Ve seni koskocaman seviyorum . Her gün daha, daha çok seveceğim💙💙 anneliğim de ilk yılı kutlu mutlu olsun 😍