HappyKids 15 ay boyunca şiddetşi bebek teflümüz vardı .gaviscon ve lansor kullandık hafifletsede bazen onlarda emgel olamadı ve 15 ay sonunda gözle görülmeyecek azalfı arada tek tük oluyor. Allahım o günşer yaşatmasın sınırın altında kilosu olan bebekti ek gıdayı bile 1 yasınn sonra yedi hep ar mama ile beslenxi aptamil ar oda kabız yaptı cok zor günler gecirdim.halılar hep çarşaf seriliydi kusuyor diye.ama geciyor inanın