Anneler kızım ayaklarını çok tuttuyor sürekli çorabını çıkarmaya çalışıyor. Hep ayaklarına bakıyor bide üzerini örtünce ağlıyor açınca çoraplarını tuttup çekiyor 😂 aceba normal mi bu durum bide 2.5 yaşında abisi var abisi odadan çıkınca ağlıyor sürekli oğlum oyuncaklarıyla oynayınca istiyor oğlum da vermiyor bu durum beni çok uzuyor aceba buda geçici mi Bide sürekli yüz üstü dönüyor heyecanlanıp yüzünü yere vuruyor battaniye koyuyorum altına yinede acıyor bide hep oturmak istiyor sizin bebisler nasıllar fikir verelim birbirimize