Esilamm01 asel2020 canım bebegim 11 bucuk aylık 150 200 içiyor kahvaltı yapmaz bazen öylen biraz yer akşamda öyle bazen yer bazen yemez 3 saate bir yesede yine veriyorum ben çünkü yemek pek yemedi gi için mecburum
alioglanmom asel2020 benim bebeğim de 1 yaşında 100 cc falan ben işteyken içiyor. 100 cc de gece uyandığında yapıyorum
asel2020 Elfida-10 1 yaş öncesi 3 saatte bir yerdi.Ek gıda yerse bile doymazdı.Bugün güzel yedi mama istemedi bende nerde yanlış yaptım dedim:))Demek doğrusu bu 3 saatte bir hep mama verdim.Bugün değişti.1 hafta oldu yaşına gireli
izmirli123 Elfida-10 benim kızımda 10 gün sonra bir yaşına girecek. Emiyor ama iştahı kapalı bu ara. Devam sütü dediğiniz mama mı oluyor acaba .bir bilgim yokta
Elfida-10 asel2020 artık daha çok ek gıdaya düştükleri için birde ben emzirmiyorum o yüzden sadece geceleri oda uykuya kolay geçmesi için
Esilamm01 asel2020 valla bıktım artık şu yemek sorunundan inan ne yaparsam yapim dilinin ucuyla bakıyor yada bir kaşık alıyor bırakıyor napacagımı şaşırdım