Urbe canım evet azalma oldu önceden her emzirmeden sonra kusuyordu, şimdi 2 günde falan kusuyor. Ama kilo alımı iyi değil maalesef. Uykuya gelirsek önceden gece gündüz ayaktaydı şuan gece uykusu güzel ama gündüz az uyuyor. Bende çok üzülüyorum bu reflü olayına ama böyle böyle büyücekler inşallah. Geçer geçmezse ilerde astım alerjik bronşit orta kulak iltihabı falan oluyomuş. Geçmesini diliyorum