sedaomur26 bizde de hemen hemen durumlar aynı. 3 dişi eksik kızımın galiba birisi çıkıyor, çünkü ne dişini fırçalamama izin veriyor ne de kendi fırçalıyor. Normalde çok severdi diş fırçalamayı. Bu sebeple sanırım yemek de yemiyor 2 gündür. Günü 1 yumurta ile Geçiriyor resmen. Sırf aç kalmasın diye börek simit vs seviyor diye milföyden börek yapıyorum. En azından biraz peynir vs yemiş oluyor. Kızım da 24 aylık olduğunda beri öğlen uyumuyor akşam da 20 21 arası uyumuş oluyor. Ama bazen o kadar yorgun düşüyor ki akşam 16 17 gibi uyuyor oturduğu yerde ve haliyle gece uykusu 23 24 lere kalıyor. Hala emiyor. Bırakmadı, ben de üstelemiyorum. Ne zaman anlatsam kızıma memeyi bırakalım falan diye daha çok emiyor. Bu virüs zamanı akışına bıraktım bende. 1 hafta sonra 26 aylık olacak. Sürekli gezmek istiyor, hava kötü ise vay benim halime, akşama kadar evde terör estiriyor. 24 ay kontrolleri 12.4 kilo 89 cm boy çıkmıştı. Ama doktor tam ölçemedi, rahat durmadı kızım.