Hazalss Bebeğim 4buçuk aylık. Uyku saatlerimiz ancak düzene giriyor. Fakat uyuma şeklimizi bi türlü oturtamadık. Sadece emziksiz hiç uyumaz. Onum dışında nadiren göğsümde, bazen beşiğinde beyaz gürültüyle, bazen bizim yatağımızda yanına yatıp ninni söyleyerek uyuturdum. Asla sallamazdım. Şimdi hiç biri olmuyor. Geçen çaresiz kalıp ayağıma koydum hemen uyudu. Ve 2 kerede buna alıştı. Benim de kolayıma geliyor onu sallarken kitap falan okuma fırsatım oluyor. Resmen hayatımdan memnunum şuan 😂 ama içimde bi vicdan azabı var bişeyi yanlış yapıyorum gibi geliyor. Not: asla hızlı hızlı sallamıyorum. Dipnot: göğsümde hiçbir zaman huzurlu olmuyor bebeğim emerken falan da çok tıkanıyor o yüzden emerek uyumaya alışamadı...
ZuZu97 Hazalss daha yeni başlamışsın sallamaya onun için rahat gelmiştir bende öyleydim çünki ama büyüdükce sallanmaya daha çok alışıyo..ben 8 ay boyunca salladım alışmıştı gündüzleri 1 saat uyurdu 3 kere.. ayakta sallıyordum uyuyunca bırakamıyordum hemen uyanırdı ve ağlardı artık bebeğinde kilosu artınca çok zor oluyordu ayaklarım uyuşuyordu geceleride yatağında sallanmak isterdi hep her saat başı uyanırdı..yani demem o ki ilk başlarda çok rahat oluyo ama büyüdükce zorlaşıyo canım
Gonul_celen Hazalss ilerde sallama süresi uzayabilir sonuçta kilo alacak siz zorlanabilirsiniz veya durduğunuz an uyanabilir devamlı orda uykuda olmak isteyebilir başka ne kötü yanı olabillir ki
2melek1anne Hazalss 6 aylik ikizlerim var genelde besikte donence ile emzik ile kendi baslarina uyutmaya çalışıyorum biri uyusa biri kaliyor onuda babasi cok yavaş sallıyor uyuyor 1 aydir hergün olmasada aralarda salliyoruz suan problem cikmasi ama hızlı sallamiyoruz çok hafif sakinlesecek kadar
Deletedmom115 Hazalss Oğlum beşiğinde yatmadı hiç ben 9 aydır ayağımda sallayıp yerine koyuyorum ikimizde halimizden memnunuz.
Rabiyamine Valla bende sallayarak uyutuyorum beşiği sallanıyor başka eve gidince de ayakta sallıyorum 😟
Kubis Hazalss merak Edip bı sallim dedim hemen çığlık 😂2 buçuk aylık kızım emzikte tutmuyor zaten gerisini siz düşünün 😁
Deletedmom381 Hazalss Uzmanlar bebeği uyutma aşamasında aşırıya kaçmadan hafif sallanmasını uygun buluyorlar. Cingene usulü sallama sekli var çarşafa koyup iki kişi paldir kuldur sallıyor , onu doğru bulmuyorlar. Bebeğiniz kendini nasıl güvende hissediyorsa o şekilde makul metotlar bulmanız gayet normal bence.
Deletedmom324 Hazalss Okuduklarıma istinaden bebekler sallanmayı sevmiyor. Sallandıgı zaman bayılıyorlarmıs acıkcası. İyilik etmiyoruz anlayacagınız. Ben de sallayarak uyutuyordum ayagımda sımdı onu da istemiyor ne yapacagımı sasırdım 🤷🏻♀️
Derin34_ Gündüz hiçbir şekilde uyutamıyorum yerine koyunca uyanıyor memedeyken uyuyor kaldırımca uyanıyor ayakta sallamayı deneyim dedim onuda kabul etmiyor.kucağımda gezdiriyorum dalaıyor ama yine uyanıyor napıcam bilmiyoeum
Berdemal Derin34_ beyaz gürültü açıp yarım kundak ile kollarını bağlayıp elinizi üzerine koyup hafif pıt pıt vurursanız belki uyur başta biraz çabalıyor ağlıyor ama ara ara kucağınıza alıp sakinleştirp tekrar yatırın inş alışır Allh yardım etsin ben de her çareyi denedim en sonunda böyle uyuttum
Fatmasarii Hazalss svava tadelle salincagi oneririm hic yormuyor . Evde kullaniyorum dogdugundan beri suan 9 aylik ona koyuyorum uc dk surmez uyumasi☺️gunduzleri salincakta uyur grce yatarken alir yatagina gotururum o kadar
Minenazli Hazalss merhaba BEYAZ gürültü derken bebek uykusu programını yükledim ortaki beyaz gürültü sesi sanki tv bozulmuş gibi bi ses omu beyaz gürültü dediğiniz acaba
yasmina 4 aylık olduktan sonra uykular bizde de zorlaştı , 5 ayı geçtik omzumda sallayarak uyuyo anca. eskiden kendi kendine bile uyuduğu olurdu ama desteksiz uyutamıyorum 😣
Rabiyamine Birgaripanne şimdilik memnunum bi sıkıntı yaşamadım uykuya dalması çok uzun sürmediği için olabilir 😊