Kızlar kızım 1 yaşına gircek bu ay. Bu zamana kadar onun yemeklerini hep ayrı yapıyordum. İşte tuzsuz ,dometes kullanmadan ,çesme suyu kullanmadan, bebek salçası vs her anne gibi dikkat ediyordum işte. Artık bir yaşına girecek ve bende işe başlayacağım. Kendimize yaptığımız yemeklerden vermeye başlasam mı ona da artık? Siz kaçıncı ayda başladınız? Bir şey diyin hadi bana!!!