Merhaba güzel annelerim. Size birşey danışacağım. Öncelikle bebeğim 10 aylık.
Son zamanlarda yemek yediremiyordum. Bende çareyi telefondan kırmızı balık gibi videolar açıp öyle yedirmeye başladım. Öyle yiyordu çünkü😟 hiç telefon verme taraftarı değilim. Ama bu duruma alıştı. Ağzını video olmayınca yine açmıyor. Kafayı yicem. Sizler nasıl yediriyosunuz?