Ikizzannesi20 İkizlerim 10 aylik dün akşam daha bu yana burun akıntısı ve tıkanıklığı var ne mama içip uyuyabiliyollar damla ve surub kullanıyorum ama önerebileceginiz rahat uyutmak için tavsiyeler varsa alabilirim 😊😊
Mammamiya Ikizzannesi20 tıkanıklığa biz serum fizyolojik kullanıyoruz canım ortibebe çok rahat ediyor
Mammamiya Ikizzannesi20 biz ortibebenin şu klasik ucuz olanlarından almıştık başka ama onun hiç faydası olmadı elle havayı tutup yavaşça çekilenden hiç memnun kalmadık daha sonra doktorumuz ortibebenin başka bir ürününü tavsiye etti bir ucu annenin ağzında diğeri bebeğin burnunda olan o baya işe yarıyor ama öncesinde damla damlatıyoruz birkaç dakika sonra kullanıyoruz