3 yaşına yakın hala kendi telefonumu ve tableti vermiş değilim sadece televizyonda ne izlerse izler oda akşama kadar max 4 saat oluyor yada hiç babaannesi dedesi ve eşim başları her sıkıştığında vermiş artık eşimi görünce istiyor televizyona bile bakmıyor ne yapacağımı bilmiyorum telefondan izlese bile yarım saat 40 dk sonra telefonu da atıyor yani zarar verir mi bu ona veren var mı