Anneler 10 ay 16 günlük oldu minnoşum. Herşeyden yiyoruz artık kahvaltı öğle akşam yemek yediriyorum çorbalar neler neler yapıyorum, yiyorda hatta hiç yok demiyor. Hatta baya yiyor ekmekli 1 kase çorba mesela. Ama üstüne mama icmezse sürekli ağlıyor. O mamayı içince sakinliyor. Mama içmeden doymadığını düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım. Mamayı azaltmaya çalıştıkça zorluyor beni bu durum🤔🤓