boncukhaniminannesi Busraapo bizim ilk disimiz çıktı bu zamana kadar yemiyor yemiyor diye üzülürken şimdi en azından sebebimiz oldu sevinsem mi uzulsem mi bilemedim
Dilos01 boncukhaniminannesi vallahi bakınca fikrini yaz bak buraya😃kız çok tatlı çok güzel de yemek yiyor insallah bizim çocuklar da ona cekee ya boğazlı olurlar bakan bi daha bakıyor surekli bakmak istiyor storisine 😀😀
Dilos01 boncukhaniminannesi benim bebek de 5 bucuk aylık ek gıdaya geçtik ağzında bekletiyor yA verdiğim şeyi lukur lukur yutmuyor 🥺