Eliftgl ay bende öyle aynı kendiliğinden uyandığında nasıl seviniyorum ama bazen de dört beş saat uyanmıyor iste tüm gün vicdan azabı cekiyorum uyandırmaya çalışsam da nafile yada bende uyuyup kalıyorum bazen saatin geçtiğini görünce nasıl fırlıyorum yataktan ama aç olsalar kendilerini yırtarlar heralde yada ikinci bir ihtimal kan sekerleri düştüğü icin o kadar derin uyuyorlar iste fark etmiyorlar