Nehirr2001 Kac kilo doğdy ve kaç kilo aldı acaba her bebek bir olmaz biliyorum ama yazarsanz sevinirim
12-ab Nehirr2001 3450 doğdu iki aylıkken 5000 kg idi sadece anne sütü içiyor doktorumuz gelişimi için gayet ideal dedi ne alt seviyede ne de obeze yakın üst .
Pelinn09 Nehirr2001 3000 kilo dogdu tam 2 aylıkken 6200 kiloydu.simdi 3 Aylık olduk 6500 kilo Dr normal dedi
aybukenurbanu 3124 dogdu 2aylikken 4440 aldi en yuksek kilo aldigi zaman oydu ondan sonra cok dusuklerde gitti
Nehirr2001 aybukenurbanu benim kizımla aynı gibi 3350 dogdu 3050 ye düstü ve 4600 olms doktor az diyo her gittiğimde bıktm😞
aybukenurbanu Nehirr2001 benimkide ayni sekil 3050 ye dusmustu 4440 ken doktor cok uyu demisti banada
Aznurr Aydenizerdogmus yokk anne sütüü sadece. Benim ki cok gazlıydı sakınleşsin dye devmlı emzrmek zorunda kalıyodum oyuzden ..
aybukenurbanu Nehirr2001 yok doktir kesinlikle mamayi önermiyor istemiyor suan 4.5 ayligiz 5. Ay da dogum kilosunun iki katini istiyorum dedi eger iki kati olmazsa erken ek gidaya gecicez
Yesimefe0 Nehirr2001. 34 hafta da doğdu 2.530 dogdu hastane çıkışı 2.330 cuma günü tartılcak ama en son konturol yani martın 4 de 3.600 dediler bakalım cuma günü kaç çıkıcak 2 ay 7 günlük bu arada