kızlar bebeğim 15 şubatta 3.310 kilo olarak doğdu 2.900 lere düştü zayıflamıştı küvözde kaldı tekrar aynı kilosuna geldi şimdi 3.900 kilo olmuş kaynanam kilo almamış zayıf kalmış sütün yetersiz doymuyor bu kilomu 400 gram bile almamış diyip beni çıldırtıyor her seferinde sütümün yeterli olup doyurduğunu söylüyorum hala doyurmuyor diyip duruyor bıktım bu kadının yüzünden sütüm kesilirse olacakları eşimle anası düşünsün çünkü büyük kıyameti koparacağım sizce bebeğimin kilo alımı iyi mi şuan 37 günlük