Bebeğim 3.5 aylık şuan. Son bı kaç gündür emzirme işkenceye döndü resmen normal duran bebek memeye gelince basıyor ağlamayı napcagimi şaşırdım. Uykuya dalacagi zaman yada uykusunda vermeye çalışıyorum onu da çok değil 5 dk falan emiyor. Aç kalmaz mi böyle. Önceden iki saate bir emzirirdim oda güzel güzel emerdi ama şimdi yok hiç oralı değil. Acikmiyor mu 4 saat oluyor mesela yine de almıyor memeyi. En son sağıp verdim biberonla onu da çok az içti. Artık sık sık acikmayacak mi. Yada ben bu çocuğu nasıl doyurucam çok üzülüyorum o emmedikce :(