Bebeğim 7 aylık kız bebek çok sağlam basıyo yere dik durabiliyo fakat asla bir adım atmıyo atmayada çalışmıyo örümceğe karşıyım normalde ama belki onla adım atarmı die aldık yok gene hiç adım atmıyo bugünde görümcem kaynanama demişki şimdi onun o örümcekle evde tur atması lazımdı demiş yüz kere durup durup söylüyo kaynanam tembel kız seni bilmem ne diye daha çok canımı sıktılar bi anormallik var mı sizce doktora götürmelimiyim?