Kızlar 1 aylık bebeğim var beni emzik yaptı 😀 sadece acıkınca değil sinirlenince sıkılınca uykusu gelince gazı olunca bile memede rahatlamak istiyor. Gündüz meme dışında uyumuyor ağzından memeyi çekince uyanıyor ama emzirdikten sonra gazını çıkaramıyorum çünkü uyanıyor ve tekrar uyutmak için tekrar memeye almam gerekiyor bu sefer uyandırdığım için sinirleniyor ve huysuzlanıyor. Uykusu varken meme istiyor bu sefer gaz oluyor Gaz oldukça ağlıyor ağladıkça meme istiyor😀 ben napıcam yardım lütfennnn. Gazını çıkarmadan yatırmanın çok zararı var mı? Kendisi yatarken çıkarıyor bazen. bu Arada emzik vermek en son çare olsun istiyorum başka yöntem olursa sevinirim