benim de bebegim gazli bir bebekti 1. aydan sonra sut,kola,mercimek corbasi.kuru fasulye,yiyodum iciyordum ama azar azar 1 tabak yiyecegime yarim tabak yiyordum boyle boyle duzeldi bide surekli karnina yularda asagiya zeytin yagi veya bebbek yagiyla masaj yapin iyi gelir .ALLAH yardimciniz olsun 😇😊🥰