Alfaabetaa süper bi doktor. Bir kere gittim tavsiyeyle. Hastası olmamamıza rağmen çok iyi ilgilendi. 45 dk odasındaydık. Çocuğum 16 gün kaka yapmazdı. O doktorun yönlendirmesi ile çözüldü resmen sorun. Kimsenin aklına gelmedi gastroentolojiye gidin demek:/ bundan sonra da Emel hanım da devam etmeye karar verdik. Haftaiçi 6. Ay kontrolümüz var:)