6 aylık olmak üzereyiz. Ne yaparsam çöpe gidiyor. Sadece meme emiyor ve doğal olarak doymuyor. Çorba yapıyorum yok, sebze püresi yok, meyve püresi yoğurt yerdi bu ara o da yok. Kahvaltı hazırlıyorum bebe bisküvili o da yok. Ağzını kilit yapıyor resmen. Ne olacak böyle ?