Yusufrony 1.5 aylık oğlum var ve 3.5 yaşında bir oğlum kafayı yıyorum gaz gaz diye ağlıyor sürekli çikartıyır üsten Altan gaz damlası denemedım kalmadı masajlar kımyon çayı yani herşeye çikartıyır ama hala ağlıyor hamak aldık orda de durmuyor ayakta salıyorum orda de ağlıyor psikolojim bozuldu sanki huy edindi ağlamayı birley yapamıyorum yemek yıyemıyorum diğer oğlum de sürekli ilgi istıyor oyun istıyor kafayı yemek üzereyim
Sodya Yusufrony benim oğlumda 3 ay 3 günluk oldu ve 3 gundur asiri gazlandi sanki. Hani azaliyodu 3 aydan sonra. Basima agrilar girdi bittim ya bu ne gazmış