Pamukkzm2505 valla benim bebeğimde içmek istemezdi şurupları gaz damlasını falan zorla sokardım ağzına kaşığa döküp sonuç yemek yemeyen bebem 🙄 gerçekten alakası var bence halâ daha şurup içmeyi sevmez kaşıkla asla yemek yemez ek gıda bizim için çok zor geçiyor tabi her bebek böyle olmaz siz üzülmeyin. Genelde mama ile beslenen bebekler galiba daha çabuk adapte oluyor ek gıda konusuna. Şimdi eğer vereceğim şurup tatlı ise kaşığın ucundan önce bir bakıyor tadına sonra ağzını açıyor 9,5 aylık çok uyanık olur kendileri 🤷🏻♀️