Faymer çok geçmiş olsun ben oğlum 27 günlükken oldum ameliyat,ama ameliyat sonrası ağrı kesici bile almadım çok şiddetli bir ağrım olmadı,1haftaya da tamamen eski halime döndüm diyebilirim..doktorum hiç bişeyi yasaklamadı herşeyi yiyebilirsin dedi,sadece ilk 1ay biraz kabızlık sorunu yaşadım ,doktor normal dedi bağırsakların alışması zaman alıyor dedi..umarım sizde çabucak toparlarsınız