HaleLna Arkadaşlar geçen ay ön alt dişlerimiz çıktı. Tabi ben şimdi üst ön dişleri beklerken , ön dişin yan tarafı patlamıs şaşırdım kaldım. Bunu yaşayan var mı üst ön diş çıkmadan yan dişi çıkan?
hilalsync HaleLna bizimde ilk ustun yani cikti sonra alttan cikti hala ustte ortadakiler yok vampir gibi komik oldu endişelenme cok tatli oluyor :)))
Sevgilimmm HaleLna aaaaa bu ben 😂😂😂 bugün gördüm alttan üçüncü dişi çıktı şok oldum. 9. Ayda alt iki dişi birden çıktı. O günden beri gelen giden yoktu. Bugün 13.5 aylık alttan bir dişi daha çıkmış
HaleLna hilalsync ayy ben üstleri bekliyordum bilmediğim içinde sormam istedim ahahah dursun sorun yok tabi ki onlar her haliyle güzel 😍🙋🏼♀️
HaleLna Sevgilimmm hahahaha 😂 yalnız değilim demek bizde 8. Ayda çıktı altlar şimdi 9 aylık olucaz 2 güne yan üstler patlamıs 🤷♀️😂❤️