minnoscan Sukrannnn burnu tıkalı da rahat ememiyor mu acaba bi serum fizyolojikle temizlemeyi deneyin isterseniz benim bebeğimde boğuluyor gibi oluyordu
Sb123sb Sukrannnn ilk olarak tazyikli geliyor ve rahatsız oluyor olabilir mi sonra az gelince daha rahat emiyordur
egeninanns Bizimki gazdan ağlıyordu hala ağlıyor gerçi ( 4 aylık) acaba öyle bi sorun olabilir mi emdikçe rahatsız ediyordur