Selam kızlar, 62 günlük bir oğlum var. Mochi ile topladığım sütleri buzluğa atıp depolamak istiyorum, gerektiğinde kullanabilmek için. Ama mesela bir toplamada 15 cc çıkıyor, diğerinde 30 cc değişiyor. Süt saklama poşetlerine koymaya başladım bugün, azcık azcık sütler, birleştirsem zamanları farklı oluyor mesela biri sabahtan sağdıktan sonra buzdolabında beklettiğim diğeri öğlen yeni sağılmış o yüzden birleştimek doğru olmaz diye ayrı ayrı süt poşetlerine koyup tarih atıp buzluğa attım. İhtiyaç halinde ısıtıp vermeye kalksak hepsini ayrı ayrı ısıtıp vermeli 😬 Bilemedim nasıl bir çözümü olur acaba? Deneyimi olan varsa destek olursa çok sevinirim 👍🏻🙃