Gizemhzl benim 30. Haftamda başladı gebelik zehirlenmesi, durumum ilerledi en son tansıyonum 13/18 oldu vücudum hızla şişmeye başladı ve görme kaybı başladı o şekilde acil sezeryana alındım. Bebegım 8 gün yoğun bakımda kaldı neyseki gelişimi ile ilgili bir sorun olmadı ama 2170 kg doğdu hastaneden 1900 kg ile taburcu olduk. Çok küçüktü. Doğumdan sonra benimde yoğun bakımda kalmam gerekebilirdi ama şükür sonradan toparladım kendimi. Hamilelik, doğum, küvöz hepsi bende artık bir tramva. Tekrar hamile kalmak istemiyorum yine aynı şeyleri yaşarım diye. Ama bebeğim yalnız büyüsün de istemiyorum🙁