karabocuk egeninanns oğlum on aylık ben hala olmadım. doktorum bir sene olmayabilirsin bir seneyi gecerse bakarız dediği için bekliyorum
egeninanns 58vildan vavv siz baya beklemişsiniz . Benim oğlumda emiyor ondan olabilir o zaman bu gecikme
Muhasebeciana egeninanns ilk 1 yil duzensizliklerin olmasi normal canim kimisi 1 yil hic olmuyormus bile bende sezeryan yaptim 4.5 aylikken ilk reglimi gordum bir daha da gormedim 6 ayligiz suan aman kafam rahat boyle hic olmasamda olur modundayim 😁
egeninanns Muhasebeciana 😂şu an kafam çok rahat yorumlar beni baya sakinleştirdi ammann diyip geçiştiriyorum
Muhasebeciana egeninanns bencede öyle yap canim en guzeli tadini cikartmak lazim sonra bugunleri aricaz bence 😁