Hiç bozma psikolojini oğlum 1 hafta emdi sonra sağdım 1 gecede dolu göğüsüm sabahına bomboştu çok uğraştım hatta şizofreni ilacı önermişti bir dr süt getiriyor diye onu bile içmeye hazırdım ama baktımki bebeğime sütten çok iyi bir anne gerekiyor. Oğlum sadece mamayla büyüdü çok şükür sağlıklı ve hareketli aynı şekilde ben de mamayla büyüdüm 30 yaşındayım 5 kere grip olmuşumdur. Kendini suçlama kimseye laf hakkı tanıma sen iyi bir annesin psikolojini iyi tut ki bebeğine iyi gelebilesin. Sütün yerini mama alır ama anne yerini kimse alamaz unutma