Başlıkta her şey belli doğumdan ilk bir iki ay yoktu ama son 2 aydır sürekli değil ama bel ağrısı oluyor böyle tam ağrı da değil de sanki ağır bisey kaldırmışım gibi özellikle sabah uyanırken zaten bebekten cok bi uyuyamıyorum birde böyle tüm vücudum ağrıyor gibi kalkıyorum sizde de varmi böyle bi durum gecicimidir