dehsetulvahset Ben de aynı durumdayım normlde hiç tatlı yemezdim tuzlu abur cubur yerdim.2 buçuk aylıkk kızım var emzirdikçe sürekli bi çikolata bisküvi künefe vs her türlü tatlıyı canım istiyor.şekerimiz düşüyor bence..bir de ben vitamin kullanıyorum vücuttan gitmesin diye.. pregnacare after kullanıyorum emziren anneler için.. değerlerim iyidir yani ama yine de canım istiyor