34 haftalik hamileyim vajinamın iç dudağının bir tarafında yanyana şişlik var et beni gibi damar şişliği gibi duruyo yada kalın varis damarı gibi anlatamıyorum tuhaf duruyo bide rengi morarmış gibi duruyo int baktım kanser yaziyor farklı şeyler çıkıyor onceden böyle degildi ilk defa bugün detayli baktm ağda yapacaktm gorunce yapamadm çok moralim bozuldu acaba ciddiye almam gerklimi doktor a gorunssmmi utanıyorum hamililiktenmidir😭🤦♀️