Merhabalr anneler
40 gün önce doğum yaptım doğumdan önce saçlarımda böyle bi sorunum yoktu ince telli uzun saçlarım var saç kremi kullarak saçlarım yumuşuyor ve rahat taraniyordu şimdi ise
Hicbir şekilde tarayamıyorum tarayıp actigim yer tekrar dolaşıp kopuyor siz neler kullandınız onerdiginiz krem yada saç maskesi yada şampuan bise var mı önerilere açığım