Esmer1 Ayakkabılardan korkuyorlar. Yani en azından benim bebeğim öyle oldu. Çok hafif bir ilk adım ayakkabısı aldım. Dışarıya çıktığımızda bir elinden babası bir elinden ben tuttum bir kaç gün bu şekilde ilerledim. Sonra sadece kendi elimi verdim. Derken derkeen tek başına yürümeye başladı. Yürüme dediğime bakmayın ama. Gördüğü her şey ilgisini çekiyor ve mehter gibi bir ileri iki geri şeklinde ilerliyoruz.😊 Böyle böyle alışacaklardır. Hayırlı günler. 🌷