Alerjikbebekler21 Merhaba.. alerjik bir bebeğim var çok zor cekenler bilir. Çalışan annelerden bebeginin alerjisi olupta refakat raporu alan var mı. Ya da doktorlarınız yazıyor mu. Bizim idare kabul ediyor alabilirsin dediler ama hekimim yazmayı etik bulmuyormus.
Mgdmr Alerjikbebekler21 merhaba ben de merak ediyorum. Ne yaptın acaba kimse yazmamış ama alabildin mi ?