mhk2301
Benim de kızım 2 aylık çok gazlı, Doktoru gaz ilacı yazdı onu da duzenli kullanmamı istedi ben önceleri sadece çok ağladığında veriyordum ama düzenli vermeye başlayınca kısmen azaldı, memede uyuyordu önceleri bu da bana çok yorucu gelmeye başladı daha sonra emzirip hafif uykulu olduğunda ayağımda hafif salladım uykusu derinleşti şimdilik bu şekilde devam ediyoruz , her hafta huyları degisiyor bakalım ne kadar istikrarlı oluruz bilemiyorum. ☺️ Bir de ben yediklerime çok dikkat ediyorum gaz yapan hicbirsey yemiyorum nerdeyse bol su içiyorum. Sıcak suyla yıkanmak hoşlarına gidiyor, rahatlatıyor mutlaka hergun yıkamaya çalışıyorum. Minik sıcak su torbası var bazen ona sıcak su koyup ayaklarının altına koyuyorum o da rahatlatıyor bunu da sağlık ocağındaki Hemsire söylemişti elleri ayaklarını sıcak tutarsan rahatlar demişti.