nilutku
Bizde de d vitamini eksikliği vardı. Doktorumuzun tavsiyesi üzerine farklı bir d vitamini kullanmaya başladık.(ismini,vitamini hatırlamıyorum yalnız) Güneşi damladan daha çok tavsiye etmişti. O zamanlar yazdı tabii. Bol bol güneşede çıkararak yendik bu sıkıntıyı şükür
Sıkmayın canınızı düzelecektir zamanla