Doktor tavsiyesiyle aldık dr 1 damla dedi diye hatırlıyorum fakat unutunca eşime tekrar sordurdum(hastanede çalışıyor) kendi dr umuz yokmuş başka bi doktora sormuş o da 3 damla demis (belkide hiç sormadi) herneyse bende 3 damla olarak verdim 3. Ayda bebeğimin bingildagi kapandı şuan 5 aylik olucaz bugünde eczaneden tekrar sordum içime kurt düşünce o da 1 damla dedi siz kaç damla kullanıyorsunuz biraz uzun oldu k.bakmayin