Merhabalar sevgili anneler, benim kızım 35 günlük 2 gündür gündüz uykularını ağlayarak uyuyor, korkuyor, emziğin verince susup 5 dk sonra yine ağlayıp yarı uyanık bir şekilde mızıldanıyor ağlıyor. Doğumdan sonra tektim hala tek başımayım gece bir sıkıntı yok, gecede yalnız yatıyorum kocam ayrı oda da kalıyor sürekli bebeğimle sadece ben ilgileniyorum ama neyi yanlış yada eksik yapıyorum yardım edin çıldırcam artık çaresizlikten mutsuzluktan bebeğime iyi anne olamıyormuşum gibi geliyor. Kucağımda bile korkup ağlıyor ben bebeğime napıyor um ki korkuyor