Kumsalm sadece mama içtiği için doktor kontrolünde başladık ek gıdaya 4. Ayda 😊meyveli yogurt yapıyorum bayılarak yıyor ev yapımı yoğurttan😍 brokoli,patates, havuç, kabak, sebze çorbası yapıyorum çok sevmese de yiyor😂 hipp in kaşık mamalarını verıyorum armutlu elmalı yulaflı muzlu😊 birde sabahları avakado, muz, cici bebe, yumurta sarısı, pekmez verıyorum çok seviyor 😍
Birde bazen katı meyve sıkacağında elma,havuç suyu sıkıyorum 🙋🏻♀️kabızlığa da iyi geliyor
Bu arada kızım 6 buçuk aylık 🥰💕