Beyzan Mahsergulu-1994 granül kahve dediği şey bildiğimiz Nescafe ama sade olandan hani büyük poşetlerde ya da kavanozlarda sarılır ya Nescafe Jacobs gibi markaların ya da marketlerin kendi ürünleri olan markalar var onlara deniyor a101 şok bim migros ya da her türlü markette rahatça bulursunuz
Mahsergulu-1994 Beyzan anladım. Ben içmek için değilde, tiramisu yapacağım ama granül kahve kullanacağım islatirken. Hiç alıp kullandığım bı üründe değil. Marka veya pahalı olması şart değil. Ufak boyut varsa fiyatı ne kadar oluyo acaba 101 de falan
Sadekahvem Mahsergulu-1994 10₺ gibi bir şeydi sanırım belki daha uygunda olabilir. A101 bim oralarda vardır
Beyzan Mahsergulu-1994 hiç bilmiyorum malesef fiyatını ben de kullanmıyorum hiç genelde içersem 3 ü 1 arada olandan içiyorum