Oğlum 9 aylıkken yürümeye başladı . Yakın çevrem sadece biliyordu nazar değmesin diye 10 aylığa kadar sakladım, nazara inanıyorum çünkü . Şimdi 11 aylık olduk çok şükür güzel yürüyor hatta koşuyor diyebilirim . Cevremdekilerin bizden mi gizledin yürüdüğünü nazarımız mı değerdi niye sakladın ki . Bizde çocuk baktık büyüttük bunları da sağolsun bilen kişiler söylemiş . Bunun için beni arayıp rahatsız ediyorlar ve ben gerçekten bu durumdan çok sıkıldım ve kendimi artık onlara ifade edemiyorum. Zaten iki çocukla ilgileniyorum ev işi çocuk bakımı birde koca . Birde saçma sapan milletin bu sebepten alınganlıklarıyla uğraşıyorum . Açmasam olmuyor cevap vermesem olmuyor . Şimdi çocuğunu onlardan esirgeyen bi anne profili çizdiler bana . Gerçekten deliricem