Avarebum bizim düğün olmadığı için ben normal sade bir nikahla evlenmiştim dış çekim falan yaptırmadık doğum resimleri falan da çekinmedim evimde resimlerim olsun istiyorum kızımla aile resim çektirmek istiyorum bu herkesin kendi zevkine kalmış bir şey