Arkadaşlar 15. Ayına girecegiz 1 haftaya şükür bu günlere geldik . Oğlum 12 aylıkken emeklemeye başladı 13. Ayında ayaklanıp sıraladı patır patır geziyordu heryeri duvara tutunarak özellikle ayakta durmayı seviyordu. Ama son 1 aydır ne olduysa dizleri üzerinde yürüyor (emekleme işini bıraktı ) yürürken hemde deli gibi adeta koşuyor …Resmen unuttu ayakta yürümeyi ! yürütmeye calısıyoruz yok kendini yere atıp dizleri üzerinde yürüyor. gel diyorsun yere oturup dizleriyle yürüyerek geliyor …Yahu bildiklerinide unuttu 😔 sanki gittikçe geriliyoruz diye düşünüyorum … Mesela koltuklara cıkayım tırmanayım derdi yok cıkmayı bilmiyor cıksa inmeyi bilmiyor (hayır gösteriyorum alıstırıyorum ama yok varsa yoksa dizleri üzerinde yürümek .Korkarım oğlum yürümeyi öğrendiğini ve bunuda dizleri üzerinde yapıldıgını sanıyor ❗❗❗
Canımı sıkan başka bir sorunsa daha sadece 3 dişimizin olması …Niyr halen tamamlanmıyor anlamış değilim herşey geç gercekleşiyor sankii😞
Karşılaltırmıyorum , kıyasada girmiyorum gelişimsel yada değil ama canmın sıkıldığı aşikar 💆