Evrenvezeynep bir yazı okumuştum 30 yaşına gelip hala annesini emen gördünüz mü ya da mama içen ek gıdayı reddetmesi diş çıkardığı içindir ya da rahatsızdır sabredin tarzı şeyler yazıyordu. Şimdi söylemesi çok kolay benim bebeğim de 1 yaşını doldurmak üzere ve 10 gündür uyku yemek her şeyi reddediyor sadece koşup oynayacak ve sürekli ağlayacak ben de ne yapacağımı bilmiyorum Allah yardımcımız olsun 🤲