Slm kızlar 14 aylık oğlum dünden beri hep kusuyor ve hicbirsey yemiyor hicbirsekilde hastaneye gittik kan ve idrar testi yapıldı ve temiz çıktı yani sonuçlar temiz çıkmasına rağmen küsüp duruyor ve yemek yemiyor ishal de başladı şimdi sadece su ve meyve suyu oda çok az ve çok uyumaya başladı çok halsiz başına geken varmı bu şekilde ilk defa böyle ağır hastalandı ne yapacağımı bilmiyorum 22 haftalık hamileyim o yemek yemedikce bende yiyemiyorum dünden beri hep hastanelerde yiz gece geldik eve ateşi 39 inip çıkıyor doktor sonuçlar temiz deyip yolluyor bize ateş düşürücü verip duruyoruz endişeleniyorum kızlar 1 gün önce inek sütü verdim eşim ondan böyle oldu deyip duruyor ama ne alakası var alerjisi falan yok ki zaten bı kac yudum içti kizlwr başınıza böyle bişey geldimi ne yapmalıyım ben gerçekten bilmiyorum😭